Top posts
-
منظرهای روش ارزیابی متوازن
در مدل عمومی ارائه شده توسط کاپلان و نورتون در کتاب اول آنها یعنی Balanced Scorecard که در سال 1996 منتشر شد، برای ارزیابی عملکرد سازمانها چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، و یادگیری و رشد، پیشنهاد شد. برای انتخاب اهداف و سنجه های مربوط به منظر...
-
هوش سازمانی: ضرورت سازمانهای هزاره سوم
در این جستار که با هدف ترویج دانش مدیریت تبیین شده است، قصد بر آن است که با رویکردی نوین که آینده سازمان ها و کسب وکار ها را رقم می زند تحت عنوان «هوش سازمانی» (Organizational Intelligence) آشنا شویم.هوش عبارت است از توانایی یادگیری و به كار بردن آنچه...
-
مایکروسافت سی آر ام فقط یک نرمافزار نیست
چرا برخی از سازمان ها در پیاده سازی مایکروسافت سی آر ام شکست می خورند و چگونه یکی از آنها نباشیم CRM فوق العاده است اما معجزه نمی کند. برای بهره بردن از مزایای مایکروسافت سی آر ام باید آنرا به درستی پیاده سازی کنیم. خوشبختانه انجام این کار ساده است. اما...
-
چالشهای بازاریابی در دنیای امروز
امروزه بسیاری از شرکت ها با مشتریان بالقوه خود از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند و اطلاع رسانی به مخاطبان بسیار سریع تر و ساده تر از گذشته شده است. اما از سوی دیگر، حجم داده های مشتریان بالقوه و ارتباطات آنها به سرعت به هزاران و...
-
افزایش فروش و بهترین روش ها برای تبدیل سرنخ فروش به فرصت فروش در نرم افزار CRM
افزایش فروش در کسب و کار ها امری مهم است و باعث رشد کسب و کار می شود. افزایش فروش و رابطه آن با نرخ تبدیل سرنخ فروش ؟ چگونه سرنخ های فروش مناسب تبدیل به فرصت فروش می شوند؟ آیا شما فرآیندی برای افزایش تبدیل سرنخ های فروش به فرصت فروش دارید؟ تبدیل سرنخ...
-
پیگیری سفارشات با استفاده از باشگاه مشتریان و گردش کار
ثبت سفارش و درخواست مشتریان و پیگیری سفارشات جزو مواردی است که در بسیاری از شرکتها مورد نیاز است ، مثلا شما یک فرم با عنوان ثبت سفارش در سایت خود قرار می دهید و انتظار دارید مشتریان این فرم را پر کنند و بعد از آن روند پیگیری این سفارش در شرکت شما بین...
-
How to plan a crm project
How do you get started with customer relationship management? Here are 11 tips to plan a CRM strategy and avoid the pitfalls. Preact are a specialist CRM partner based in the UK since 1993 working with Microsoft Dynamics CRM and ACT! offering professional...
-
مشاوره و تحلیل CRM
CRMچیست ؟ مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، راهی برای تشخیص و تعیین هویت مشتریان، جذب و نگهداری آنان است. CRM نرم افزاری است که با هدف اتوماسیون فعالیت های فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیت های مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار...